Skip to content
Digidossier1

Inrichting administratie

Gepubliceerd op: 28-10-2025

Een transparante en eenduidige inrichting van de administraties van gemeenten en aanbieders van jeugdhulp en maatschappelijke ondersteuning draagt bij aan een adequate uitwisseling van informatie bij de uitvoering, vanaf het contract tot en met de controle:

Ander nieuws

14-11-2025

Volle webinars en feestelijke afsluiting Week van de Standaarden

Met de overhandiging van het boekje ’10 jaar i-Sociaal Domein’...
12-11-2025

Verder met het Landelijk Aanmeldformulier Jeugd

Met het Landelijk Aanmeldformulier Jeugd kun je met eenzelfde formulier...
06-11-2025

Hackathon i-Sociaal Domein: vereenvoudigd en versneld!

“Eerst gaat het schuren, dan ontstaat er chaos”, zo omschreef...
28-10-2025

Praktijkverhaal | Kleinschalig specialistisch wonen ontwikkeld door aanbieders en gemeenten Drenthe

Kinderen zo thuis en huiselijk mogelijk laten opgroeien, dat is...
28-10-2025

Interview | Heerlen doet het anders: ‘Samenwerking in plaats van marktwerking’

Dubbelinterview met wethouders Peter van Zutphen en Jordy Clemens van...
28-10-2025

Norm voor Opdrachtgeverschap (NvO)

Gemeenten hebben de taak om voor hun inwoners de zorg...