Skip to content
Digidossier1

Inrichting administratie

Gepubliceerd op: 28-10-2025

Een transparante en eenduidige inrichting van de administraties van gemeenten en aanbieders van jeugdhulp en maatschappelijke ondersteuning draagt bij aan een adequate uitwisseling van informatie bij de uitvoering, vanaf het contract tot en met de controle:

Ander nieuws

28-10-2025

Praktijkverhaal | Kleinschalig specialistisch wonen ontwikkeld door aanbieders en gemeenten Drenthe

Kinderen zo thuis en huiselijk mogelijk laten opgroeien, dat is...
28-10-2025

Interview | Heerlen doet het anders: ‘Samenwerking in plaats van marktwerking’

Dubbelinterview met wethouders Peter van Zutphen en Jordy Clemens van...
28-10-2025

Norm voor Opdrachtgeverschap (NvO)

Gemeenten hebben de taak om voor hun inwoners de zorg...
28-10-2025

Zeven goede gewoonten voor de inkoop van Jeugdhulp

Goede inkoop van jeugdhulp vraagt om een duurzame samenwerking tussen...
28-10-2025

Handreiking Stappenplan Gemeentelijke controleaanpak

Deze handreiking (2019, pdf) ondersteunt bij het verfijnen van de...
28-10-2025

Landelijk accountantsprotocol

Accountants van aanbieders rapporteren hun bevindingen over de productieverantwoordingen met...