U bent hier

Regiobijeenkomst Van Contract tot Controle 2018 Amersfoort

dinsdag 27 maart 2018

Let op: u kunt alleen nog inschrijven voor het middagprogramma.

De bijeenkomst gaat over het beperken van administratieve lasten in het sociaal domein door als gemeente en aanbieders samen te werken. Drie thema's komen aan de orde:

  • (Her)contractering
  • Standaarden van i-Sociaal Domein
  • Samenwerking tussen gemeenten en aanbieders

Middagprogramma

Tussen 12.30 en 13.30 uur is een gezamenlijke lunch. Daarna start het inhoudelijke middagprogramma met een gezamenlijke sessie met gemeenten en aanbieders bij elkaar. Deze sessie gaat vooral over samenwerking tussen gemeenten en aanbieders.

Afsluiting

De dag sluiten we af met een gezamenlijke borrel vanaf 16.30 uur.

Deelname

  • U mag met meer collega's van dezelfde organisatie inschrijven, bijvoorbeeld beleidsmedewerkers, contractmanagers, financiële professionals en verantwoordelijken voor de backoffice.

Locatie 

Aanmelden

Andere data en locaties

Programma i-Sociaal Domein organiseert nog meer bijeenkomsten over dit onderwerp. Meld u aan voor:

Kosten

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan deze bijeenkomst.

Aanmelding wijzigen

Heeft u zich aangemeld, maar wilt u zich afmelden of uw aanmelding wijzigen? Stuur dan een mail naar info@i-sociaaldomein.nl. U kunt via dit mailadres ook uw vragen stellen over de bijeenkomst.